czwartek, 11 sierpnia 2011

Yo!

Dziwny dzień, trochę sobie porysowałam, nic specjalnego, ale zawsze coś. Zwłaszcza, że ostatnio prawie wcale tego nie robiłam. :c
Dziwna pogoda, krwotok z nosa, nabazgrałam Pocahontas. 8D Ale spieprzyłam i się poddałam.
Obrazki z ostatniego miesiąca TADADADAAAAAAM~
                                                                    HAHAHAH bez komentarza

                                                            ...to w sumie też >D
                                                             to wrzucałam n dA~
                                         Saya... stare dość. traditional przerobiony na digital
                                                        To nawet lubię, ale i tak do kitu. >D
                                                                  chibi <3
                                               
                                                   A to rude to dzisiejszy pseudo realizm. W sumie lubię jej usta. :3
                                                   To czarne obok to kawałek Pocahontas hahahhaa

                                                             

2 komentarze:

  1. Ruda! <3
    Więcej tradyszynali rób, zią :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudzielec xD Jakże alternatywnie! XD
    ładne usteczka rysujesz :3

    OdpowiedzUsuń