poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Badziewia ciąg dalszy

Tak jak napisałam, wstawiam resztę w oddzielnej notce. C:
W sumie nic specjalnego, ale zawsze coś~
Z góry przepraszam za jakość... aparat |D"
Ffffffff nienawidzę owadów. Lata, brzęczy i rzuca się... ugh!

Hmm chyba zacznę od rysunków dla Wirusa 8D

                                                        Spieprzona Akumu
                                                           I spieprzony collab~
                          Kathrin nawet wyszla, ale moja Greed (to coś po prawej) mi sie nie podoba -c-
                                              Przepraszam, narysuję jeszcze raz T^T

                                                                Jedziem dalej~
Zastanawiałam się nad wzięciem udziału w konkursie Mroczniaka, ale raczej nie mam szans~
Zresztą nie idzie mi ostatnio rysowanie lepszych prac... Same szkice -c-
                                                                       Ych...
                                   Stary pseudo autoportret 8D" Oczywiście nie jest to realizm XD
                                                                  Random no.1
                                                                   3 x SayRey ❤

 
  Hmm... Saya?
 
Random no.2
   Fushigi i Ayame... bez nóg, nie chciało mi się dokończyć nawet... I nie lubię jej twarzy tu. :c
                                                              Spieprzony Eisaku... =c=
No i właśnie... To jest rysunek nad którym 'pracuję', zatrzymało się na szkicu, bo nie umiałam tej głupiej dłoni narysować. Stworzyłam nowego pedała z blizną na ryju, żeby Eisaku nie był samotny. >D Ten klub ma duże plusy... zaczęłam ćwiczyć rysowanie facetów w końcu~ Choć niekoniecznie mi to idzie. XD
Nowy OC, którego nazwę prawdopodobnie Toshi, Tetsu albo coś w ten deseń, nie mam pomysłów ahaha
Jego blizna przebiega wzdłuż ciała, zaczynając się na czole i kończąc w okolicach brzucha (chyba) 8D
Ech jak zwykle same twarze >3<  No cóż... Kiedyś może będzie więcej.
W sumie nie chce mi się o nim pisać... na dA może napiszę, jak będę miała porządny rysunek z nim. :3
Na koniec rysunek z Sayą, zrobilam tutaj takie... inne oczy. Hmm są duże i dziwne, bo...podobają mi się. o3o
Możliwe, że kiedyś zrobię z tego digital albo co~
Więcej Was dziś nie męczę, dobranoc! <3

2 komentarze:

  1. Jakie tam badziewie, sympatyczne szkice :3
    A to żółte światło dodaje im takiego... ciepła XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;3; no, lubię to żółte światło >DD

      Ale mam refleks xddd

      Usuń