poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Szkicajce

Yahoo~
Dzisiaj porobiłam zdjęcia szkiców (bo skanować nie warto, szkoda czasu 8D)
Moje plecy na tym ucierpiały.

No dobra ekhem... zaczynamy o3o
W lipcu wyjęłam stare plakatówki i niby ćwiczyłam malowanie...
Farby to złoo, nie mam cierpliwości niestety...
Pokażę Wam prace, które jako-tako mi się podobają. D":

Cokolwiek to przedstawia... Właściwie to był zamysł mrocznego płonącego miasta na tle zachodu słońca, czy coś... ekhem xD"

 Tu jak widać... Ryj.

 
                                                  Ryba~ Oko i bliżej nieokreślone bazgroły

                      A to moje wyżywanie się na kartce, bo nie umiem malować. : "D

Chyba całą resztę dodam w drugiej notce, bo nie chce, żeby wyszła jakaś super długa...

                                                                   No. >D

2 komentarze: