niedziela, 26 lutego 2012

~Hello~
Wczoraj mi się zebrało na rysowanie (zamiast się uczyć i czytać lekturę...ekhm),
więc dzisiaj zeskanowałam wczorajsze wypociny i jeden starszy szkic. :3



Inez, nie wiem czemu lubię ten ryj >D

Reyeth~ I nadal nie umiem facetów :c
Saya
...


I dzisiejszy gwóźdź programu, czyli cycki~ XD

Nie no dobra, to jest nowa OC, dla której nie mam imienia jeszcze. tu macie pierwowzór 
cóż jak zwykle nie potrafię tej samej postaci narysować tak samo... tutaj ma za ciemne i za proste włosy.
huhum próbowałam zrobić tło, ale wyszedł krzywy dzbanek na krzywej szafce i reszty już mi się nie chciało, bałam się, że narysuję coś jeszcze gorszego, ach jak ja kocham rysować przedmioty martwe
Wiem, że z jej ręką jest coś nie tak, dopiero po fakcie się zorientowałam, że palce są za krótkie <noes> i ciało chyba ma za chude, ale trudno, rysowałam z głowy, więc i tak nie jest tragicznie chyba

Nie zabijajcie mnie

4 komentarze:

  1. A czemu ktokolwiek miałby cię zabić XD?
    Bardzo ładna Inez, nowa OCka i jej cyc również bardzo ładni, co do rysowania facetów to jest tylko i wyłącznie kwestia wprawy, no może oprócz tego bardziej pociągłej twarzy i ogólnej kanciastości, tak mi się wydaje. Ale nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem 8D
      Dziękuję ~ <3
      ano, trzeba mi ćwiczeń

      Usuń
  2. ten chłopak ma trochę śmieszną głowę :3 ale za to fajne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głowę to on ma uciętą 8D w teorii miał być zakapturzony~

      Usuń