niedziela, 12 lutego 2012

blabla

Ferie minęły leniwie, prawie nic nie rysowałam. W ostatnie dni mnie trochę podłapała wena, a teraz znów nie będzie czasu niestety...

Kilka innych wersji ostatniego rysunku... :>



Ostatnia wersja jest najmniej przerobiona i najbardziej wierna oryginałowi, ładnie tu widać te... żyły, hihi. >D
A teraz uwaga, krzywy ryj! Ale wstawiam, ponieważ jest to jedna z pierwszych prób akwarelowych, gdzie się starałam. Niestety za późno dostrzegłam, że ma za daleko usta. :c
Kolory poprawiłam kredkami.
Edit: Z wąsami wygląda lepiej.

 No i jeszcze to~ Mniej dające po oczach. >D
Do napisania <3

2 komentarze:

  1. oryginalna wersja tej dziewczyny żylastej najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huhu, dziękuję ^o^ też mi się chyba najbardziej podoba, reszta pozjadała szczegóły xd

      Usuń