środa, 9 maja 2012

Hum...




Dawno mnie tu nie było...
Matury i te sprawy.

BLAH

Nie mam za bardzo nowych rysunków do pokazania (oprócz tego w nagłówku). :c
Tęsknię za tabletem... Bu.
Ale wygrzebałam jakieś starocie, których chyba nie pokazywałam wcześniej. xd


Saya, a jakże by inaczej.
Pierwszy rysunek kiedyś lubiłam (teraz niestety już nie lubię xd), a w drugim nie skończyłam kolorowania. : o
Ruda, z której ryjem się namęczyłam a i tak ma zmutowany. >D
Ale lubię jej usta, tylko ten nos taki jakiś...Uch.

Usta, do których nie mogłam dopasować reszty twarzy. :'c

Rey, a obok jakaś deska~
A to nie wiem co to >D Miała być latarnia, a wyszło coś, co przypomina mi gryf od gitary.










ASDFGHJKL

8 komentarzy:

  1. O, też matury D: ? łaczmy się w bulu (i nadzieji).
    Co się z tabletem stało :C ?
    Ładne rude tylko oczy dziwnie jakby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No :C Ja matmy nie zdam, ale trudno xd
      Tzn. piórko mi nie działa... Oddałam do sklepu, powiedzieli, że wszystko ok. A u mnie nadal nie działa, próbowałam różnych sterowników i dupa.
      Dzięki >D ona w ogóle ma dziwną twarz

      Usuń
  2. 'matury i te sprawy'... skąd ja to znam?!?!
    najważniejsze, że już po matmie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ta... ale i tak będę musiała pisać drugi raz xd

      Usuń
  3. matura jest do dupy.
    i w ogóle kocham Twoje rysunki, a latarnia/gryf od gitary przypomina mi miecz. ech, te sredniowieczno-fantasy odchylenia.
    no i też sobie blogspota założyłam deszczowa-noc.blogspot.com.

    deszczowa-noc z dA, jeśli pamiętasz :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba, że pamiętam, od razu po avku rozpoznałam : )
      cieszę się <3 no w sumie miecz te by mógł być >D wbity w ziemię haha

      idę Cię obserwować, uhuhu

      Usuń
  4. Ja będę ordżinalna, Kocham Cię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa jesteś kochana, poprawiłaś mi tym humor ;_;
      ja Ciebie też! <3

      Usuń