niedziela, 25 grudnia 2011

XYZ.

Witam ponownie :3


Tak jak mówiłam, praca w toku. Obecnie wygląda tak jak widać powyżej :>
Do skończenia włosy, ubranie, noga i najgorsze, czyli tło, nie wiem, czy dam radę, ale będę się starać~
Btw. nie wiem, czemu skaner uciął mi rysunek. : o

A to taki mały eksperyment, niebieska kartka, czarna kredka... i biała w końcu w użyciu! : D
Ehej~ Efekt nawet mi się podoba, zapewne kiedyś więcej takich prac zrobię :> Tutaj niestety narysowałam za dużą brodę, ale mówi się trudno~

No i tego ten... Więcej na dziś nie mam.
Czas wziąć się do roboty!

10 komentarzy:

  1. blog gwałtownie zmienił kolorystyke O. kwestia humoru?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, już dawno miałam to zmienić i tak jakoś wyszło, że będzie ciemno. : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uosz... to pierwsze robi wrażenie o.O


    a to niebieskie...hm... jakaś dziwna anatomia jest, albo mi się wydaje o_O no ta broda to waliu w oczy, i te usta...jak ja to mówię "wary obciągary" ;'DDD i to oczko jakieś takie małe...ale nie wiem cxzy to nie wina tej brody~~ nie mniej, koncepcja ogólna fajna! powinnaś, jeszcze kiedyś spróbowac coś takiego maznąć~~!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję!

    wiem, anatomia jest zła. tak jak mówisz, broda i usta za duże, gdyby były mniejsze to i oko by pasowało xD
    dziękować, będę próbować :>

    OdpowiedzUsuń
  5. już wiem~! ona ma zerwaną szczękę ;'D bo ktoś jej/jemu zakur... przyper.... no uderzył w twarz i jej z zawiasów wypadła ;'D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm możliwe, pewnie ta wróżka ją tak urządziła xD

    OdpowiedzUsuń
  7. zapewne~~!... ewentualnie ma świnkę! ;'D

    OdpowiedzUsuń
  8. no, jeżeli elfy też na to chorują... ale nie śmiejmy się już z jej opuchniętego ryja 8D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ja się nie ... nie...pffffahahahaahahahha xDDD

    oj no! chciałam cię zmotywować, i udowodnić, ze nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pfft :p
    najważniejsze jest to, że widzę swoje błędy xd

    OdpowiedzUsuń